دانلود آهنگ های جدید تولدت مبارک

 

 

دانلود آهنگ هاي جديد تولدت مبارك

Download New Happy Birthday Song

 مجموعه اي جديد و بي‌ نظير از آهنگ هاي جشن تولد با لينك مستقيم

A new and unique collection of birthday party songs with direct links

زيباترين آهنگ تولدت مبارك كودكان و بزرگسالان

The most beautiful songs of the birthday of children and adults

به گزارش اقتصاد آنلاين به نقل از تبيان، پدر مادرهايي كه تازه صاحب فرزند شدند، با نزديك شدن به ماه يازدهم كودكشان همه درگيري هاي فكري شان گرفتن اولين سال تولد براي فرزندشان مي شود. كيك تولدي كه عكس نوزداي روي آن چاپ شده، انواع بادكنك ها و خوراكي ها، مهمان هاي كوچك و بزرگ و كلاه بوقي.

كودكان در جشن تولد سيگنال هاي مثبتي از ذهن خود دريافت مي كنند كه اين امر به چالاكي، قدرت اراده و تمايل به برقراري دوستي هاي بيشتر مي انجامد.

جشن تولد براي كودك غير از دو سه سال اول زندگي تنها همان عكس هايي است كه پدر و مادر از او گرفته اند و خاطره اي از اولين تولد هايش به ياد ندارد. اما در سال هاي بعدي زندگي اش خاطره هاي مختلفي از كادو و جنش تولد و كيك و دوستانش دارد. مي‌توانيد اين خاطرات را به بهترين و شيرين‌ترين خاطرات دوران كودكي فرزندتان و جشن آنها را از يك مهماني ساده به يك جشن فوق‌العاده براي كودكان، تبديل كنيد. اگر يك برنامه‌ريزي دقيق در جشن تولد وجود نداشته باشد ممكن است آن روز خاطر انگيز به يك روز پردردسر و پر از هياهوي تبديل شود، چرا كه خيلي اوقات پيش آمده است كه  والدين نمي دانند با چه برنامه هاي مي توانند بهترين زمان را براي كودكان خود بسازند.

جشن‌هاي كودكانه كه مهم‌ترين آنها در سالروز تولد انجام مي‌شود در رشد اعتماد به نفس و تقويت روابط اجتماعي كودكان موثر است. برگزاري جشن يا مهماني در روز تولد در خودباوري بچه‌ها نقش دارد و آنها احساس مي‌كنند حضور و وجودشان براي خانواده مهم است. اين جشن ها مي تواند شكل هاي مختلفي از قبيل دعوت دوستان يا در جمع خانواده باشد و شامل آهنگ هاي بي كلام و شاد ايراني باشد

معجزه جشن تولد ارتباط مسالمت آميز خانواده و فرزند را برقرار خواهد كرد، از اين رو كودكان نيز فرصت مي يابند مهارت هاي خود را بالا برده و براي انجام كارهاي مثبت و اثرگذار تلاش كنند. به نظر محققان علوم شناختي هيچ جايگزيني براي جشن تولد وجود ندارد، زيرا اين كار به شكل دقيق و آرماني كودكان را تربيت و از پيچيدگي هاي رفتاري و اخلاقي آنان مي كاهد.

روانشناسان در اين باره مي گويند: برخي خانواده ها به جشن تولد به عنوان يك پديده مصرفي نگاه مي كنند و همواره سعي دارند با خريد هداياي مهيج فرزند خود را شاد كنند، در صورتي كه جشن تولد هميشه ريشه در عقايد، باورها و سنت ها دارد، از اين رو بچه ها در چنين محيطي به ارتباط گرفتن با همسالان خود بيش از دريافت هديه علاقه نشان مي دهند. جشن تولد براي كودكان يك پديده و فرصت اجتماعي است در نتيجه سعي مي كنند خود را اثبات كرده و مانند بزرگترها ايفاي نقش كنند. آنها در چنين شرايطي كار گروه را مي آموزند و با مفهوم مشاركت آشنا مي شود.

جشن تولد تاثير شگرفي در بهبود رفتارها و برخوردهاي كودكان با والدين و اطرافيانشان دارد. مطالعات تحقيقاتي نشان مي دهد كودكان در جشن تولد سيگنال هاي مثبتي از ذهن خود دريافت مي كنند كه اين امر به چالاكي، قدرت اراده و تمايل به برقراري دوستي هاي بيشتر مي انجامد. اين انرژي به راحتي از بين نمي رود بلكه از فرزند به پدر و مادر منتقل شده و در زمان كوتاهي تاثيرات مطلوبي بر رفتارهاي اجتماعي او در تعامل با خانواده و جامعه مي گذارد.

Leave a comment